-

godmorgon på er!
klockan är nu snart 11 och jag känner mig duktig som redan är vaken.
(älskar att sova)
men ska iväg och träna snart, blir Body Combat, så känner känna mig som en död fisk efteråt antagligen. och ja jag vet hur man mår om man känner sig som en död fisk.

sista dagen på lovet idag, sista lovet någonsin, känns lite tråkigt samtidigt som det närmar sig mot allt roligt som ska hända & att det ska bli jäkligt skönt att sluta skolan så då är det bara roligt att tiden går. inte alls långt kvar nu faktiskt & det känns helt underbart. allt till balen och studenten är fixat (förutom mat och dryck då), vilket gör att man bara vill att det ska bli av nu nu nu nu!! :D

nej nu måste jag stoppa någonting i magen, ska åka om 30 min för att träna. ha en bra dag allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0