,.-.,-.,-.

herregud vad slut jag blev efter det passet. helt död i hela kroppen. men så jäkla kul är det även fast man kan bli lite lätt illamående ibland för man tar i så jäkla mkt. haha men det är gött. när jag sen kom hem så la jag mig direkt i solen för att njuta av sista dagen på lovet i det fina vädret.

ska snart fixa lite saker här hemma och göra mamma en tjänst så jag får mig en liten slant, hehe. aldrig fel. sen ska vi grilla, gott!!

jag har hört att det ska börja bli lite svalare imorgon igen, men det får vi ju verkligen inte hoppas på. usch. jag njuter för fulla muggar när solen skiner och man inte behöver ha någon jacka på sig. jag hade utan tvekan kunnat bo i ett varmt land, hade inte suttit fel. vill dessutom såå gärna ut och resa, men får se hur det blir. lite äventyr blir det med bea iallafall om ca 2 veckor. underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0