depp.

hejhejhejhejhej...

mått skit hela dagen idag, därför jag inte skrivit någonting.. dum som jag var stack jag och tränade ändå nu på kvällen, vilket resulterade i att jag mår ännu sämre nu.. mår illa som fan och är helt deppig... ääh ska inte tråka ut er. tänkte bara meddela att jag lever liksom ;)

fredag imorgon, skönt!! 
blir bara att ta det lugnt med min simon, som jag inte träffat på en vecka. sen på lördag blir det party party. och ska bl.a träffa malin och marcus som varit bortresta i 3 månader dom jävlarna. så ska bli kul att få se deras ansikten. ska även bli hur kul som helst att träffa alla andra också som jag ska träffa på lördag, absolut! tro inget annat!

nej måste försöka få någonting i magen, knappt ätit idag och mår dåligt.. men hjälper med lite mat kanske? förhoppningsvis.. ska även plugga lite inför provet imorgon, bra att jag har börjat känner jag! ;/ åh.. ja. hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0