det börjar närma sig.

det är helt sjukt hur mycket jag längtar till studenten!! nu är det bara 50 dagar kvar!! gymnasietiden har gått fortare än jag någonsin skulle kunna tänka mig men det ska bli sjukt skönt att sluta.

jag och mamma har precis suttit och fixat klart med inbjudningskorten och då känns det som om att det verkligen börjar närma sig. och förutom studenten så har man ju balen & min födelsedag att se fram emot. plus min & beas resa.. vi kände inte för Costa som resten av alla helsingborgarna ska till, utan vi åker till annan hemlig ort. hehe. vi kände att det är lite tråkigt att åka till ett land där allas om kmr vara där är människor man träffar på när man är ute i helsingborg.. tråkigt faktiskt. så nej vi åker ej dit!

igår konstaterade jag & bea att det kmr i princip hända någonting varje helg fram till studenten. kommer bli en sjukt rolig tid nu framöver & det gillar vi!!


OM jag längtar?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0