,.

är så dålig på att komma på överskrifter, har ni tänkt på det? skriver oftast punkter, kommatecken eller kanske slår på stort med en bindestreck. vilket i-landsproblem va?

var som sagt i skolan idag ju & på sista lektionen gjorde vi ett studiebesök på Noaks Ark, som är ett företag som berättar och lär ut allt som handlar om hiv och aids. men till största del hiv. det var faktiskt ganska intressant, dessutom roligt att få komma iväg ibland och inte alltid sitta bakom skolbänken. studiebesöket slutade 15.30 & då tog jag första bästa bussen hem till mig.

på bussen var där en så otroligt jobbig unge som skrek exakt hela vägen hem. ville bara sjunka genom jorden. efter att ha gått en lång dag i skolan (8.30-15.30) så är man ganska trött och slut i huvudet och det sista man orkar med är en skrikig unge.


ungefär så såg hon ut... bild lånad av google

när jag äntligen kom hem så blev det att äta lite snabbt för att sedan åka iväg till väla och familia med mamma. hittade en vit kavaj till studenten. jag var ute efter en studentklänning, men hittade ingen sån. blev en kavaj iallafall så slapp komma hem tomhänt :)

när jag kom hem så tog jag mig ett varmt bad & nu hade jag tänkt öva lite inför den muntliga delen på svenska nationella som jag har imorgon. har valt att prata om kroppsspråk. ser dock inte fram emot att stå och redovisa muntligt i 5 minuter, det är inte min grej..

nu ropar mamma på mig, för hon har gjort pannkakor bara för hon tyckte synd om mig för vissa grejjer. vet att jag sagt att jag skulle vara nyttig, men ni måste hålla med om att doften av nygjorda pannkakor inte slår mkt. goooottt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0