.

har knappt någon ork till att skriva här. känner mig inte motiverad till att skriva. sitter iallafall på min sista lektion & äntligen är det fredag!! :D slutar kl 13.30

ska ner till stan med bea efter skolan, försöka göra henne lite glad & sen så ska vi titta på balskor, liten väska till balen och lite smycken. hoppas vi hittar det :) sedan blir de mys hemma hos henne. vi ska skjutsa iväg hennes mamma och sen så ska vi 2 äta god mat hos henne.

senare ikväll så ska vi 2 hem till marre där emma också kommer att vara. mysig tjejkväll, med snack och äta lite gott & bara ha de allmänt mysigt. blir sedan hämtad där & sen kommer jag spendera min natt tillsammans med simon (som jag ej träffat sen förra fredagen). så han är efterlängtad!!!

nej måste lyssna på min lärare lite nu, hoppas ni alla får en lika trevlig dag och kväll som jag kommer att ha, eller ni kanske ska ha en galen utekväll med dans och alkohol? blir säkert minst lika trevligt isåfall ;)


gammal bild på  mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0