...

vet om att jag har varit dålig på att skriva här, men kommer bättra mig... dock inte i nuläget. det händer så fruktansvärt mycket i mitt liv just nu känns det som, och vet knappt vart jag ska bli av. tyckers synd om vissa personer, som gör allt för att andra ska må dåligt. är dessutom trött på de personer som har lite makt i Sverige, då det är rent ut sagt skit.. syftar bl.a på poliser.. trött på att vissa personer inte kan se helheten utan bara de saker som gjorts fel...är trött på falska människor, är trött på folk som sviker när de lovat vissa saker.. trött på jävligt mycket ska jag säga er. förlåt för att jag svor..

och på grund av att jag är så less på vissa saker för tillfället & att det just nu känns som om allt går emot mig, så väljer jag att inte skriva på ett par dagar till. skriver när jag skriver helt enkelt. har lite andra saker att ordna och dona med i nuläget. men vem vet jag kanske slänger upp ett inlägg till när som? jag hoppas att ni har förståelse?

avslutar med att säga att det är skönt att påsklovet är om en vecka, då det är otroligt efterlängtat. solen har börjat titta fram också vilket är ett stort plus.  (så har jag sagt någonting positivt i detta inlägg iallafall)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hoppas du vet att jag finns här och jag lyssnar jätte gärna det är bara att höra av dig, närsom., i love You <3

2011-04-12 @ 16:53:58
URL: http://emmaljungerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0