.

min idiotiska iPhone ville inte ringa på alarmet jag hade satt imorse, så vaknade när jag redan skulle ha varit ett tag i skolan.. aj aj aj.. så fick strunta i skolan idag. blev istället en liten sväng på stan med mamma för att fixa några saker, sedan åkte vi och handlade lite mat och så. klockan är nu snart halv 4 och jag ska snart iväg för att träna bort massa fett. känns bra!

tränade igår också, och har en extremt jobbig träningsvärk i ben och rumpa idag, insane! fast sjukt bra ändå känns det, för då känner man verkligen att man har tränat.. idag tror jag mest jag ska satsa på cardio på gymmet. och för er som inte vet vad cardio är, så är det t.ex. crosstrainer, spinningcykel, löpband osv. alltså där man får upp pulsen rejält och samtidigt så är det där man bränner som mest fett. göööttt.

ikväll blir det grillning och sedan mys med min fina kille, inte träffats sen förra helgen.
har en vit månad nu också, skönt faktiskt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0