.

ÅH vilket underbart väder det är ute!! Vaknade strax innan 12 och gick direkt ut i min trädgård för att gotta mig i solen. Har legat där ute tills nu (kl är nu 2) och har ätit färsk ananas och lite apelsin. mums! ska möta upp bea på råå kl 3 och tänkte faktiskt vara lite duktig och promenera dit. det är väl ca 6 km, minst? inte en aning, men känner att jag faktiskt kan ta och göra det. super härligt väder ju & så får jag lite motion också. toppen!

vi ska nog bara ta det lugnt och snacka lite, inte träffats sen i torsdags så har antagligen en del att prata om som vanligt när vi inte har träffats på några dagar :)

hoppas ni får en underbar måndag & jag hoppas inte ni sitter inomhus när det är så fint väder som det nu är!! ut och njut i solen istället :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0