.

Hade en mysig dag igår också. vaknade upp i Simons varma famn sen stack han för att arbeta. då kom adam en sväng (simons bror) och stannade några timmar. när klockan blev runt halv 1 så gick jag iväg för att möta upp bea. solen sken och vädret var hur underbart som helst. vi gick en sväng, skulle egentligen ha gått till pålsjö för att äta våfflor där, MEN så kom vi på att det ju hade brunnit där.. kul. så vi beslöt oss för att gå ner till stranden, gick först vid strandpromenaden och sen ville vi sätta oss uppe vid kärnan vid gräset för att sola lite. stannade väl där 30 minuter kanske, sen blev vi trötta på det. då gick vi ner till kullagatan (shoppinggata i helsingborg för er som inte vet) och bea hittade sin studentklänning :D

när vi hade gått i stan ett tag, så var vi trötta i fötterna så vi beslöt oss för att gå upp till lägenheten igen, men först blev det ett stop inom Hemköp för att köpa med oss lite mat hem. vi kom hem till lägenheten sen, fixade lite mat till oss 2, sen tittade vi på en film. snackade skit resten av kvällen & hade det hur mysigt som helst. när klockan sen blev ca 20:30 så kom simon för då hade han slutat jobba och bea beslöt sig för att gå hem.

jag och simon tog det bara lugnt, åt lite och tittade på tv. sen fick simon sånt enormt godissug så då gick vi till Hemmakväll och handlade lite gotte och tittade på tv. sen efter ett par timmar så somnade vi gott tätt intill varandra.

idag så gick vi upp vid 9, städade lite i lägenheten och fixade med disk osv sen åkte han till jobbet och jag åkte hem. kommer inte ihåg när jag var hemma senast och har saknat min säng otroligt mycket. tänkte vila någon timme nu, känner att jag skulle behövt det.

tog lite foton igår när jag och bea var ute i det fina vädret, lägger upp dem senare :)

blev ett ganska långt inlägg, förstår om ni inte orkar läsa det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0