.

Ganska skön dag idag i skolan, hade först 2 lektioner och sen håla i ca 2.5h så då blev det att sitta ute och sola och fixa några grejjer för att hjälpa Stina. hehe.. sååå underbart att solen håller i sig, och helt underbart att se att alla antingen går i ljusa färger på sina kläder, eller shorts osv. mmmh, nu längtar man ju inte till studenten? känns så nära nu!!

har iallafall sökt massa jobb idag (som jag gjort hur länge som helst känns det som..) och får hoppas på att någon vill ha mig! haha. riktigt illa känns det att inte ha något jobb till sommaren och framöver, då jag inte vill plugga vidare direkt efter jag har slutat. så håll tummarna för mig!!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0