:(

en sak som jag tycker är någonting bland det värsta som finns, är när nära till mig, antingen vänner,pojkvän  eller familj, mår dåligt. när man ser och hör dem gråta och man försöker trösta men att man vet att det inte riktigt hjälper för personen i fråga mår dåligt ändå.. känslan att man bara vill trolla bort den jobbiga känslan i personen och få den att må bra.. ja usch vad jag hatar när de personer som står mig nära mår dåligt...

Har två väldigt närstående som mår riktigt dåligt för tillfället, av två helt olika anledningar men båda mår lika kasst. och det är så frustrerande att man inte kan göra så att allt jobbigt bara försvinner från dem. jag har tröstat, jag har sagt många saker som jag vill att de ska ta åt sig och verkligen förstå, men jag vet själv hur svårt det kan vara när man mår dåligt, man lyssnar helt enkelt inte riktigt...



..allt kommer att ordna sig, jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0