härlig start på påsklovet

jag skulle som sagt promenera till bea som befann sig på råå, men jag beslöt mig för att ta cykeln istället. går ju dubbelt så fort! när jag kom till råå så gick vi en liten runda och gick köpte glass och satt oss på ett mysigt ställe nästan nere vid vattnet. helt vindstilla var det & helt underbart! där satt vi i x antal timmar tills det var dags för mig att ta mig hemåt. ska snart iväg för att äta middag sen ska jag och simon sova i hans pappas lägenhet i stan, för hans pappa är inte hemma. mysigt! imorgon ska jag träffa bea igen & om det blir fint väder så tänkte vi gå till pålsjöskog för att köpa varsin våffla och njuta av att vara lediga och av det fina vädret. (ja vi planerar att det ska bli fint väder!!) .. sen ska vi umgås hela dagen och ha det trevligt :)

tog några få foton idag, här är de:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0