I'm back

tillbaka nu, tänker inte skriva något om allt som hänt, tänker inte skriva om vad som gjort mig ledsen osv.. utan vi låter det vara.

idag var det dags för svenska nationella den skriftliga delen och jag tyckte det gick hur bra som helst. blev klar redan efter ca 1 timme och 10 minuter när vi hade 5 timmar på oss, men ville varken lägga till mer eller börja ändra en massa, utan det kändes verkligen skitbra. dock kan jag ha missuppfattat hela uppgiften och få fel för det, men det får vi ju inte hoppas på?

stannade kvar ett litet tag i skolan när jag slutat, sedan blev det apoteket för att hämta ut lite smått och gott och sedan raka vägen hem. har bara legat hemma och tittat på lite tv osv men nu börjar solen komma ser det ut som, så det är bud på att gå ut och gotta sig i solen lite!

måste bara berätta att det har hänt något med mitt vänstra öra och jag håller på att få panik!!!! det är helt svullet inuti örat och det värker som in i h*lvete.. vet inte vad det kan vara! vet ni? mamma trodde att det kunde vara någon jobbig influensa som satt sig lite dåligt i då örat (kan sätta sig på olika ställen och olika sätt).. det känns som om jag har lock ständigt och gör som sagt sjukt ont! kunde inte sova på den sidan inatt eftersom det värkte för mkt.. har tagit tabletter men det har inte hjälpt och börjar bli lite irriterad snart på det. kan det vara öroninflammation tro? någon som har haft det som vet hur det känns?

snälla hjälp mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0