long vs short

känns som om att jag ständigt tjatar om vilket underbart väder det är nu för tiden, men åååh det går ju inte att sluta påpeka det. helt jäkla underbart väder ju! ska grilla om ett tag och det är verkligen pricken över i:et. älskar sol och bad och skulle utan tvekan kunnat bo utomlands i något tropiskt land.. mmmh hade varit så underbart!

har iallafall varit duktig och pluggat litegrann sen jag kom hem från skolan, känns bra! har även hunnit med att fixa mina naglar, så nu är dom fräscha och fina. älskar att jag inte behöver gå och lägga tippar på mina naglar, utan att mina växer så himla snabbt av sig själv och är ganska starka också för den delen. däremot mitt hår växer aldrig!! just därför har jag önskat mig extensions (stavas det så?) på salong när jag fyller år, hoppas hoppas att jag får det också. perfekt inför både bal och student ju! såna saker gör att man känner sig så himla mycket finare. är så avundsjuk på alla de personer som har långt hår av sig själv och de som inte bara har det utan de som har det men även tjockt hår. åh ge mig det istället tack?






jag tycker ju absolut att dem är snyggare i det längre håret, vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Sara

håller med dig. långt hår är så jävla snyggt!!

2011-04-27 @ 21:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0