mysig helg

har haft en super mysig helg. i fredags så var jag och tränade och sedan bara mös jag med simon på kvällen hemma hos honom! :)

igår så vaknade vi upp ganska tidigt, sedan blev jag hämtad vid 12.30 av mina föräldrar för då skulle jag åka och träna. kämpade på bra tycker jag & det kändes otroligt skönt. sen åkte jag hem till mig så kom simon dit sen och så skulle vi egentligen bara ta det lugnt. men när klockan var 21.00 så övertalade amanda, anna, martin, adam och kalle oss om att följa med ut på ett glas i staden. jag som skulle ha en vit månad och så, gick ju bra? så tänkte vi att vi kunde följa med ut på max 1 glas vin... hur tror ni att det slutade? inte med 1 glas vin iallafall, allt jag kan säga. haha.. men hade sjukt trevligt. satt på hampan hela kvällen. sen åkte jag och simon hem till mig och spenderade natten tsm.

idag så vaknade vi vid 1, hoppade snabbt in i duschen och åt lite mat. sen åkte vi och hämtade adam och amanda och begav oss till ängelholm där martin bor och där anna också var. så åkte vi först och handlade lite mat för vi skulle grilla. och så kom vi hem och grillade och hade skit mysigt. hade massa filtar ute i martins trädgård som vi satt på och så, verkligen mysigt!! en helt underbar söndag. ännu bättre är att vi inte har någon skola imorgon utan har ju nu påsklov! sista lovet någonsin dock, så lite sorgligt är det!!!



en bild från när vi satt på filtar i trädgården och åt det vi hade grillat. ser det inte mysigt ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0