10 augusti

satt här hemma och var lite deppig över att jag för det första håller på att bli sjuk, för det andra att mina ögon är svullna och röda som fan och kliar värre om något annat jag kan tänka mig och för det tredje att jag inte är ledig imorgon som jag skulle varit!! därför fick det bli lite tröst shopping på nelly för min del. hehe. klickade hem 4 saker och får väl hem det på fredag kanske skulle jag tro. så är lite mer glad nu. blev lite smycken och en annan liten sak. hehe säger sen när jag fått det kanske vad det var allting.

tänkte sätta på någon mysig film nu och bara ta det lugnt. är så extremt sugen på typ chips och dipp eller lösviktsgodis, någon ängel som kan tänka sig att åka och handla det till mig? hehe


gammal bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0