13 augusti

när jag kom hem från jobbet nu ikväll så väntade 2 paket fint på mig som jag hade beställt häromdagen. i ena paketet låg världens finaste rosa clutch, en ganska stor modell som var helt perfekt!! i andra paketet låg ett läppglans, ett par örhängen, några borstar till ögonskugga och en as cool ring. härligt! och bara för jag blev så glad över de sakerna så gick jag såklart in på internet igen & det hela slutade med att jag nyss beställa 5 nya saker... ooops! kanske ska hålla mig ifrån datorn några dagar framöver senare iallafall? haha.. hela lönen kommer ju gå åt annars.. men det är roligt! älskar att handla på nätet, där finns så himla mycket mer än ute i butikerna plus att det finns så himla mycket fler märken osv att välja mellan på nätet.

men nu måste jag verkligen sova, ska upp om 7 timmar för att ta bussen till jobb.. dessutom får jag äran imorgon att öppna restaurangen helt ensam (hur ska detta gå?).. fick nycklar av chefen så det är bara att lyda. haha! godnatt på er, jobbar 11 timmar imorgon också plus städ efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0