14 augusti

är hemma från jobb nu och vilken hemsk dag det har varit idag. KATASTROF!! orkar inte ens ta det. mår skit i princip och kokar av ilska och tårarna bara rinner. skönt med en ledig dag imorgon och ska spendera den med MASSA shopping i malmö plus fixa några viktiga ärenden som måste ordnas.. min kropp behöver vara fri från jobb litegrann känner jag..

kom hem till nybakade muffins med nutella inuti som mamma hade bakat, knappt goda de var? åh herregud. haha! sitter nu och tittar på en film med mamma och min kära bror. "street dance 3D" tittar vi på, och den började precis på canal+ film hd.. mysigt. kommer sen somna snabbt och sova otroligt skönt, är som sagt helt död i kroppen då jag jobbat över 55 timmar denna veckan och likaså förra veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0