16 augusti

vaknade klockan 10.30 brevid  min fina simon och då skulle vi köra till farbror doktor för lilla simon har kännt sig lite dålig de senaste dagarna. då dit åkte jag, simon och adam. simon fick ta lite blodprov osv och får provsvaren imorgon. efter det så åkte jag och simon och åt på en thai-restaurang på råå som hette "nanny's".. jag tog kycklingspett med ris och jordnötssås, väldigt gott faktiskt. efter det så tog jag bussen hem och har pratat lite med mamma och min kära bror.

blir snart hämtad av världens bästa bea & ska följa med henne till polisen sen ska vi åka och handla skor. haha! sen hem och titta film och bara snacka massa skit. blir en mysig dag med henne idag och sover hemma senare ikväll i min ensamhet.

älskar min ledighet och ska verkligen bara mysa till max dessa dagarna (+fest till helgen, hehe)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0