16 augusti

kom nyss hem efter att det blev en liten shoppingrunda med bea på familia. och det hela slutade med att jag köpte ytterligare 2 par skor idag. haha, har köpt 3 par denna veckan (& då är det bara tisdag idag) och 2 par förra veckan osv.. men de var fina iallafall.

fick även reda på att jag ska på en stor fest på lördag och då är det tema som gäller. temat de ska ha är indian/cowboy.. haha vafan ska man ha på sig då egentligen? simon tyckte jag skulle klä ut mig till typ pocahontas (om hon nu stavas så? men ni förstår vem jag menade..) hmmm, får bli att kolla på buttricks imorgon och se om jag hittar något roligt. väldigt tacksam för förslag!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0