16 augusti

så jävla lycklig.. min chef ringde igår och sa att jag får ledigt till nästa tisdag, alltså 8 dagars ledighet. tradigt glad man blir då? så nu ska jag njuta till fullo denna veckan och det blir mycket mys med nära och kära och självklart fest. helgen kommer bli galet rolig!!!

hittade en hel del i malmö igår faktiskt:

  • 1 par svarta jeans
  • 1 par svarta boots med lite silver detajler
  • 1 spray till håret som gör att det ser lite blankt och fräscht ut
  • 1 bus-kräm (får tyvärr bli så när man jobbat hela sommaren och plötsligt blir ledig och vill ut och dansa, vill ej se ut som spöket laban då och vill inte riktigt lägga mig i solarie nu heller pga vissa anledningar)
  • en vit klänning som jag älskar, den är kortare framtill än baktill
  • lite presenter till en viss dam som snart fyller år (kan ej skriva här för vet ej om hon läser)
  • ett mobilskydd, råkade tappa mitt förra, förra veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0