17 augusti

när jag vaknade imorse så kunde jag inte öppna vänstra ögat, för det satt liksom fast.. skit jobbigt!! fick gå in och skölja med varmt vatten ett tag och till slut släppte det.. ringde till vårdcentralen och fick en tid kl 11.30 så fick vänta tills klockan blev det och tog då min cykel och cyklade bort dit. blev undersökt och fick ögondroppar att hämta ut på apoteket, så hoppas ögonen blir bättre nu. har kliat och svidit ett tag, samt varit röda.

sen klockan 16.30 var min familj och jag på lägenhetsvisning i stan, perfekt läge. går typ inte att hitta bättre läge, men lägenheten i sig var inte helt precis så som vi hade velat ha den, åtminstonde inte köket och badrummen. men alla sovrummen däremot och balkongen, de var ju bara helt underbara!! tror inte ni fattar hur stor balkongen var, eller hur stora rummen var, helt galet. dessutom så i ena sovrummet så tillhörde det ett litet extra rum om ni förstår? som man då hade kunnat göra till walkincloset, så det hade varit gudomligt om vi hade skaffat lägenheten pga det. då mamma och pappa sa att jag skulle fått det rummet då.

hann även med att köpa ett par kängor/boots. vad blir det nu denna veckan, 4 par skor?.. härligt härligt. behöver snart en mycket större garderob kan jag meddela er.

efter lägenhetsvisningen så åkte jag, mamma och pappa och tränade. blev helt slut i kroppen och träningsvärken kommer antagligen att döda mig imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0