19 augusti

idag fyller min älskade vän bea 19 år och det ska firas!! har tagit på mig en vit klänning som är lite längre fram än bak, till det har jag lockat mitt hår med en trippeltång, har ett stort silvrigt "grekiskt" armband och silvriga smycken, fjäderörhängen och sotade ögon & ett par gråa kilklackar. känner mig faktiskt ganska snygg för en gångsskull (får man säga så utan att någon ska kommentera det?)

ska iallafall hem till bea nu på lite efterrätt tillsammans med hennes släkt och denise, sen ikväll blir det en utgång som heter duga. har inte varit ute på över 1 månad så ska leva ikväll/inatt som om det inte finns någon morgondag. fan vad vi ska ha kul ikväll. skiter t.o.m i att vädret suger hästballe!! :D



två ganska dåliga bilder tagna med webcamen, men ni ser lite hur jag ser ut ikväll.

Kommentarer
Postat av: Mia

Du ÄR ju snygg så! :)

2011-08-19 @ 23:42:13
URL: http://gyllenborg.blogg.se/
Postat av: svar till: Mia

åh, sötis vad snäll du är. men du ska inte säga så mycket själv tycker jag ;)

2011-08-22 @ 01:36:35
URL: http://slkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0