22 augusti

godmorgon på er. jag hoppas att ni har sovit gott, själv så har jag sovit ganska så bra. har haft en hel del konstiga drömmar, men det är inget man kan rå för eller vad säger ni? kommer ni lätt ihåg era drömmar? jag kommer alltid ihåg minst 1 dröm/natt, och det är faktiskt sant. ibland är det roligt och ibland är det jobbigt, men som sagt det är inget man kan rå för så varför lägga energi på det? haha.

sitter nu i köket och har ätit en skål med fil, där jag hällde i lite kanel (Kanel är termogent och ökar energiförbrukningen, plus att det har andra fördelar: det sänker halten av socker i blodet. Förbättrar insulinkänsligheten. Ökar din kaloriförbrukning i vila. Förbättrar matsmältningen. Ökar cirkulationen, alltså riktigt bra att få i sig). har även tagit mig en kopp svart kaffe som även det är bra (ökar ämnesomsättningen). hehe låter väl bra? måste fan börja komma i form nu. blir ett hårt träningspass ikväll, har gottat mig lite för länge nu tycker jag.

har ni några tips vad som är bra att äta/dricka för att hålla kroppen i bra balans eller så? enkla små tips som man kanske inte tänker på, men som man har hemma! om ni förstår vad jag menar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0