22 augusti

ni är faktiskt inte alls bra på att kommentera tycker jag.. ser att ni är en del som läser och blir någon mer varenda dag som går, men att kommentera det verkar ni inte riktigt veta hur ni gör. trååååkigt!!!

var iallafall på väla tidigare med min fina som jag sa innan. vi åt på "blå tuppen", jag tog kyckling i marinad på spett med pommes och vitlökssås och simon tog lasagne. fick även med mig ett par träningsskor, en stickad långarmad tröja och ett puder hem, så blev lite shopping även idag. köpte ju en stickad tröja även igår, plus en väska. mycket shoppande nu för tiden, men det gillar vi!

fick skjuts hem av simon och där satt vi länge och höll om varandra och pussades och kramades och sa fina saker till varandra innan jag gick ur bilen, precis som ett nyförälskat par haha, precis som om vi inte skulle se varandra på ett år eller något, men i själva verket handlar det om 11 dagar. haha! kan ju berätta för er som inte vet att vi faktiskt har klarat ett halvår utan varandra, då simon åkte till norge med sin bror för att jobba direkt efter studenten till december. han flög dock hem varenda månad för att träffa mig och jag flög till dem och stannade 1 vecka när jag hade höstlöv. (gamla goda tiden så man hade lov och gick i skolan, hehe)... men iallafall, därför tycker jag att vi borde kunna klara 11 dagar utan varandra, eller vad säger ni? kan även påpeka att det halvåret var något av de jobbigaste jag har varit med om, men det allra värsta var när han berättade ATT han skulle åka iväg ett halvår, tror aldrig att jag har gråtit så mycket.. blää! väcker gamla minnen nu som jag inte vill komma ihåg.

iallafall.... efter att han hade lämnat av mig så åkte jag och tränade tillsammans med mamma och pappa (de var dock på olika pass, men jag körde gym).. blev mycket cardio och några ben & rump övningar. kändes väldigt bra!

detta inlägget blev lite rörigt kanske och lite om allt möjligt, men jag hoppas ni hängde med, haha!


jag och min finaste för någon månad sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0