22 augusti

jobb imorgon, dessa 8 dagarna då jag varit ledig har gått alldeles för fort kan jag berätta för er. dock är jag några tusen kronor fattigare så kanske lika bra att faktiskt jobba lite så att man inte kan slösa lika lätt, haha! har varit så otroligt skönt att jag faktiskt fick dessa dagarna ledigt, då de har varit den enda lediga veckan jag har haft denna sommaren. har njutit till max, umgåts med fina vänner, firat en av mina bästa vänner, varit på maskeradfest tillsammans med min pojkvän bl.a., shoppat, shoppat och återigen shoppat i massor, sovit ut, tränat, ätit god mat, varit på vårdcentralen (dock inte så roligt just det kanske), varit i malmö. haft det helt underbart helt enkelt! men nu blir det tillbaka till verkligheten imorgon igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0