22 augusti

okeeeej, klockan är nu 03:39 & jag antar att jag faktiskt måste göra allt för att somna nu. jobbar liksom på tisdag så kan inte sova bort hela dagen imorgon (idag) för då kommer jag aldrig kunna somna på kvällen och då blir allt väldigt jobbigt när jag ska arbeta.. hoppas ni alla sover helt underbart för det ska jag göra nu, ska gotta ner mig rejält med mina 2 gosiga täcken och med mina 6 kuddar. har ett litet problem när det kommer till kuddar och att sova, jag MÅSTE ha massa kuddar, klarar inte och förstår inte grejjen med att ha 1-2 kuddar i sin säng. nej måste ha fler! helt underbart är det.


Åh, tänk om man skulle fått gå på balen 1 gång till. hade varit underbart. vilken fantastisk dag det var!! även studenten såklart, fyyyy vad jag hade velat göra om det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0