25 augusti

tyckte ni inte jag var snygg på jobbet? nu sårade ni faktiskt mina känslor.. jag kände mig vrålsnygg!!

är hemma nu iallafall och mamma hade ordnat lite god potatis & purjolök soppa till mig som jag fick när jag kom hem, supergott! tittade på repris av supertalent tillsammans med min bror och mamma nyss, inte så att det var speciellt superduktiga? okej, några var riktigt bra, men de andra tyckte jag inte var något speciellt..

är ledig imorgon (vad jag vet än så länge, dock kanske han ringer imorgon bitti..). ska spendera dagen tillsammans med världens bästa mamma och shoppa och äta god mat hade vi tänkt oss. tänkte titta in på väla och se de nya butikerna osv (premiär öppning imorgon ju) & vill/måste träna så får bli det på kvällen isåfall.

saknar min lilla plutt & mina vänner som jag knappt hinner träffa nu pga jobbet.. :/ hoppas ni inte glömmer mig?..


gammal bild (cirka 1 månad kanske haha, men ändå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0