28 augusti

utgången igår var helt galen. hahah har inga ord för den. blev swea, lila, tempel, marina plaza (hahah...) & avslutade kvällen med att tura och tog bussen 6.36 från helsingborg hem till rydebäck. när jag satte mig på bussen så började världens oväder & bussresan hem var någonting om det värsta jag varit med om. fyfan vad äckligt det var. trodde ett tag att det var slutet som kom där, att jorden skulle gå under. det var katastrof!! aldrig varit med om att det har åskat så mycket som det gjorde imorse. pappa ringde och sa att jag absolut INTE skulle gå hem utan att han hämtade mig med bil på busshållsplatsen, och då bor jag ca 30 sekunder från hållplatsen, så då kan ni ju själva tänka er vilket väder det var. mamma satt uppe och åt frukost för hon skulle arbeta och där kom jag full och go, men jäkligt rädd för vädret. haha! satt uppe till klockan blev cirka 8 (kom hem ca. 7.10) för jag ville inte lägga mig när det var sådant väder. usch, hoppas jag aldrig upplever samma väder igen. stod i tidningen att 2 hus i rydebäck hade blixten slagit ner i och gjort så att klinkersen i de husen hade gått sönder. nog bra???

somnade iallafall vid strax efter 8 och vaknade vid 16.00, haha kändes ju bra? dagen har bara spenderats i min säng och har tittat på film. har hunnit se; Mean Girls 2, Bad teacher och Step Brothers. Tänkte nu sätta på Eurotrip och sedan försöka sova. låter som en bra idé. har varit helt död idag & har fortfarande inte velat kolla mitt konto.. lite rädd för att se hur mycket jag gjorde av med igår, så lite ångest på det..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0