29 augusti

tänkte ge mig ut på en liten löparrunda nu snart, tänkte att det kunde varit skönt.

ikväll blir det att äta gott med min fina vän bea och lite senare kanske jag möter upp bl.a emma på hampan för att prata lite skit, får se om bea följer med dit hon har ju börjat i skolan igen duktig som hon är. slår vad om att det blir en trevlig kväll iallafall.

tänkte även påpeka att mamma tyckte att jag hade lite väl för mycket skor så hon ville att jag skulle rensa lite, haha. blev att jag kastade 2 par stövlar, 2 par boots, 1 par träningsskor, 4 par pumps, 5 par gladiatorskor/sommarskor.. men ÄNDÅ får jag knappt plats med de skorna jag har.. vilket i-landsproblem va? haha. går ju inte att undvika att jag fullkomligt älskar skor och att handla skor så fort jag får möjlighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0