29 augusti

drog ju som sagt in till stan för att möta upp min fina vän bea. vi gick till café viva där jag åt en räksallad och hon en räk macka, båda hade lite räkfrossa. efter att vi suttit där i kanske 1,5 timme så kände vi att vi blev otroligt sugna på pistaschias (stavning?) jordgubbar doppade i choklad. så vi begav oss dit och beställde vars 5 jordgubbar doppade i brun choklad och vars 5 jordgubbar doppade i vit choklad & så gott det var. de vita var solklart godast, men de andra dög de också. där satt vi i ytterligare ca 1,5 timme och bara skratta och pratade. en väldigt mysig kväll hade vi så att säga. blev sedan att jag tog buss och åkte hem, för ingen orkade riktigt hampan ikväll, inte ens emma och hon brukar ändå va sugen hehe.


(hahahahhahhahahha.. tårarna sprutade och kunde inte sluta skratta när denna bild hade tagits..)

när jag kom hem så satte jag på "Dear John" och ja, tårarna rinner lite fortfarande och nu mår jag allmänt dåligt med en jobbig känsla i magen. ska gå ut och prata lite med mamma och hoppas på att jag blir på bra humör igen. så mycket som händer i mitt liv just nu och mycket problem och skit, så antar att allt kom bara för jag tittade på en sorglig film liksom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0