3 augusti

så mycket tankar i mitt huvud just nu, orkar inte...

varit ledig idag iallafall, äntligen! och har spenderat dagen med ett stenhårt gympass på 1,5 timme som jag blev supernöjd över. svetten rann som aldrig förr och kändes helt underbart att ta ut sig allt man verkligen kunde.

träffade lite senare världens bästa bea på en go promenad i rydebäck på ungefär 1 timme för sedan skulle hon hem och äta och sedan agera som chaufför åt lite folk, hehe. så då gick jag hem och åt god kycklingsallad tillsammans med min familj.

ikväll kommer simon hit och spenderar natten med mig, har saknat den lilla busen så ska bli så mysigt och skönt att ha honom nära inatt.

helt underbart att vara ledig idag och att jag är det imorgon. åh lycka! men sen jobbar jag fre-sön så lite tråkigt. speciellt eftersom 2 vänner till mig ska ha födelsedagsmiddag & förfest i helgen. den ena på fredag och den andra på lördag. och missar båda pga jobb :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0