30 augusti

vaknade vid 1 och åt lite mat tillsammans med mamma som hon hade ordnat. sedan ordnade vi med lite saker här hemma & sen fick vi den briljanta ideén att göra om inne på mitt rum. så vi åkte ut till ikea för att köpa en klädstång så jag kan ha lite kläder hängandes framme, sedan växter, krukor, galjar,  byrå osv. så tror det blir skitbra. ska antagligen måla om väggarna också, för vill ha vita väggar just nu. så det blir nog snart att vi fixar det också, happy girl!


såhär såg jag ut idag, ser dock ut som en kort tjockis men vad gör det? det är kaos på mitt rum pga att vi håller på att ändra en massa där hehe.

efter vi hade varit på ikea så åkte vi till filborna arena och körde ett riktigt gott pass på gymmet. min mage och mina bröst kommer jag inte ens kunna peta på imorgon tror jag, trääääääningsvärk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0