31 augusti

godmorgon på er. ni är lite i chock va utav att jag är uppe redan? klockan är just nu 10.21 och jag måste erkänna att jag är SVINTRÖTT, men var tvungen att gå upp nu för att ringa några samtal. ligger i sängen just nu och är väl inte på världens bästa humör pga att vissa personer verkar ha tappat sin hjärna, men annars är det lugnt.

ska fixa klart mitt rum idag, eller ja åtminstonde försöka hehe. senare blir det powerwalk med amanda, om hon inte blir tvungen att jobba över, annars får det bli i min ensamhet skönt det också. hade så gärna velat få en tid hos min frisör idag också men tror det är ganska kört. ska ringa dit nu också. vill bara bli av med mina extensions och MÅSTE färga och klippa mitt eget, goa pengar allt de kommer att gå på ?.... men är man tvungen så är man.

ska nog sätta på en film innan jag reser mig ur sängen, fast tänkte först göra en riktigt go frukost med kokt ägg, jordgubbar och en smoothie, mums! men lär väl sluta med att jag tar en skål med fil och flingor för att jag inte kommer orka, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0