8 augusti

är nu hemma igen efter att ha varit och kört ett hårt pass på gymmet tillsammans med min kära bror.

tidigare idag var familjen ute och åt som jag nämnde tidigare, men det blev inte haket utan harrys. och fyyy vad gott det var. jag tog en pasta med lax och räkor i hummersås och det riktigt smälte i munnen så gott det var. gick sedan lite i stan och tittade och fick med mig en parfym och en kalender hem. lite duktig som köpte en kalender eller vad säger ni? nä men måste ha så jag har koll på alla jobbtider osv. har i mobilen också såklart men tänk om det händer ngt med den och allt försvinner? hade inte varit så speciellt skoj?

ska äta lite kycklingspett nu med gott tillbehör med familjen och titta på lite tv. återkommer med något inlägg lite senare kanske.

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! Anmäl gärna din fina blogg till min DagensBlogg-tävling, vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :) kramis

2011-08-09 @ 01:17:47
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0