8 augusti

hej på er. jobbar som fan så därför det är så dålig uppdatering hela tiden. det suger lite, jag vet, men har ingen tid knappt. när jag väl inte jobbar så vill jag inte spendera den dagen med att sitta vid datorn, utan istället vill jag hinna med så mycket som helst. så som att träna, träffa vänner & familj & simon osv.

är iallafall ledig idag, så underbart skönt! har tusen grejer jag måste fixa med idag också. ska in till stan om cirka 30 min med min familj för att fira mina fina föräldrar som har varit gifta i 19 år idag. så vi ska in till stan och äta på något ställe. jag är så satans sugen på hakets mat, men vet ej om de riktigt vill dit haha. är det inte jobbigt när man får vissa speciella sug? och så släpper det inte förens man har fått det man har sug på?

senare ikväll så ska jag träna & fan vad jag ska ta ut mig. har så mycket ilska i kroppen som måste ut. och vilket sätt är bättre att få ut det på än genom träning? underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0