..

vet att jag suger på att blogga för tillfället, men låt oss säga såhär, inom loppet av 6 dagar har jag arbetat drygt 53 timmar. denna månaden har jag jobbat över 160 timmar. kort och gott; jag jobbar ständigt i princip. knappt tid till att träffa mina vänner, träna, träffa simon, min familj ingenting. åker till jobb på morgonen och kommer hem ganska sent på kvällen varenda gång. men det blir väl go lön!

denna dagen har inte varit den allra bästa på jobb om vi säger så, humöret på vissa har inte varit på topp. räknar då inte in mitt eget som faktiskt var på riktigt bra humör till en början. men drogs snabbt ner.. sen finns det ju vissa andra svårigheter också men det behöver vi inte ta här.. och sedan förstår jag mig inte alls på varför vissa kunder är så otrevliga. vad tjänar de på det? ingenting! jobbar imorgon också, sen ledig onsdag & torsdag (sköööönt!) har då jobbat 4 heldagar (ca 10-11 h per dag) i rad så det ska bli skönt med lite ledighet. sen jobbar jag fre-sön igen.

gjorde schema för augusti idag också, jobbar varenda helg.. nämen vad roligt? och helgen som var nu precis jobbade jag också lördag & söndag. jag ska fan ta mig kräva lediga helger i semptember månad..

pricken över i:et på denna dagen är att jag fick hem ett brev som jag bara ville först spotta på, sedan riva det i tusen bitar och till slut bränna upp.. och nej jag överdriver inte utan snarare underdriver (finns det ett sådant ord?). åååh är så förbannad.

måste sova, för vet ni vad som händer imorgon??? jo gott jobb-pass på ca 10 timmar som ensam servitris, ha hand om kassan och disken. yey...



 en arg & upprörd sofia...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0