Godmorgon på er. Är jag inte söt som gör e...

Godmorgon på er. Är jag inte söt som gör ett inlägg från mobilen? sitter iallafall på bussen nu påväg till jobb. Känns som om det var typ 1 månad sen minst som jag var där, men i själva verket så var det bara en vecka sen som jag va där. hade iallafall otroligt svårt att somna inatt, somnade runt 3 tippar jag på och upp kl 8.30 så ni kan ju själva ana hur trött jag kände mig då och hur trött jag känner mig nu? gjorde iallafall mig en bra frukost; 2 kokta ägg och en smoothie gjord på havredryck med mango smak och så hade jag i hallon och blåbär + krossade linfrön som för övrigt är superbra för att hålla magen i balans. hoppas jag håller mig mätt nu ett bra tag. Påtal om något helt annat så är det fantastiskt väder ute ju!! störigt man ska jobba hela dagen då, men cash is king!!!


Kommentarer
Postat av: malin

sv. tack finis :D

ehm, jag laddade upp ett foto i mitt galleri på bloggen och där kan man välja hur stor man vill ha bilden. sen när bilden är uppladdad så trycker du upp bilden så du får den i de riktiga formatet, sen kopierar du webb adressen och kopierar sedan in den i kodmallen på ett speciellt ställe. svårt att förklara men kanske kan visa dig någon dag :)

2011-08-23 @ 16:33:15
URL: http://maoulinas.blogg.se/
Postat av: svar till: malin

hehe du får nog visa mig en dag istället ;)

2011-08-23 @ 22:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0