min kärlek

idag (24 augusti) har jag & min fina pojke 3,5 år tillsammans, kan ni förstå? själv kan jag inte förstå det. tiden har gått riktigt fort, gick fan i nionde klass när vi blev tillsammans, hade alltså inte ens börjat på gymnasiet och vi är fortfarande tillsammans & har slutat gymnasiet & jobbar istället. 2 vuxna människor som kanske egentligen borde ha haft läghenhet och allt tillsammans, men känns fortfarande som om vi är lika gamla som när vi träffades. känner mig liksom för liten för att ens tänka sådana tankar? haha sjukt. men iallafall nog om det. jag älskar simon över allt & skulle inte vilja byta ut honom mot någonting i världen. världens finaste kille! bjuder på lite bilder nedanför från lite blandad ordning från att vi träffades till nu, haha hoppas ni njuter.





















Finns inga ord i världen som kan beskriva min kärlek till dig, Simon Christopher Sjöstrand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0