sååååå trött jag är. jobbat hela helgen fr...

sååååå trött jag är. jobbat hela helgen från öppning till stängning och gör det idag igen. vill bara sova.. men cash is king, eller vad säger ni? Igår på jobbet va det så extremt mycket folk, aldrig varit så mycket kunder på en och samma dag så länge jag har jobbat där och så var jag dessutom ensam igår om att servera, stå i kassan, ta disk, svara i telefon osv så ni kan ju tänka er hur stressad jag kände mig? hann inte sitta ner 1 minut typ på ca 11,5 timme. Härligt?? Samma sak gällde mat, hann inte äta heller. Så va dödligt hungrig när jag kom hem. Sen somnade jag gott OCH fort.. Väntar just nu på bussen på knutan till jobb iallafall och är ledig imorgon så det är skönt, men har en känsla av att jag kommer bli tvungen att få jobba ändå.. skönt väder ute att jobba i iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0