Tröttare än tröttast är jag nu. Håller på ...

Tröttare än tröttast är jag nu. Håller på att bli sjuk dessutom PLUS att jag glömt mina jobbskor så kommer behöva servera över 11 timmar i mina beiga kängor.. fan vad skönt!!! Eller inte.. orkar verkligen inte något idag känner jag. Hade mer än gärna legat kvar i min säng imorse men nä då väntade jobbet så va tvungen att gå upp och ta mig till bussen. kroppen värker lite smått men vad ska man göra? Känner att detta blev värsta depp inlägget MEN nu är det såhär att jag känner mig lite depp och detta är min blogg så då får jag skriva vad jag vill. stänger iallafall 22 ikväll sen lite städning efter det så lär väl vara hemma sisådär kl 23 tidigast. Go fredag va? Morgondagen ser likadan ut... fan vad jag skulle behöva åtminstonde en ledig dag.. är framme nu typ så vi hörs lite senare! ha en fin fredag allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0