10 december

Hej på er. Klockan är nu ca halv tolv och jag vaknade nyss. Shit vilken natt jag har haft. Har bara haft riktigt sjuka drömmar inatt, så sjuka att jag inte ens vill dela med mig av dem, haha! är iallafall uppe nu, vågade inte somna om pga den senaste drömmen.. Brukar ni komma ihåg era drömmar? Jag kommer alltid ihåg minst en dröm och oftast typ 2-3.

Aja, nog pratat om mina drömmar nu. Jag är som sagt uppe nu, och tänkte ta och göra mig lite mat och sen får jag nog ta och städa mitt rum lite som ser ut som fan nu, riktig kaos inne på mitt rum Asså. Och Malin lär ju vara här om 2-3 timmar så bäst att börja kanske ;) ni får ha en fantastisk lördag, för det ska jag ha, så hörs vi lite senare idag kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0