11 december

nej men om man kanske skulle ta och strunta i natten och titta framåt istället :D haha, fyyyy.. hade det riktigt trevligt hemma hos fina emma med ett gott gäng där det blev en hel del dricka och spel. för mycket ! sen drog vi in till stan och där stannar min berättelse.. vaknade vid 1, död som en fisk typ och dagen kommer bara bestå av att röra sig så lite som möjligt. tänkte säga att det ska dröja lääänge tills det att jag rör någon alkohol igen MEN så kom jag på att jag ska ju hitta på lite grejjer nästa lördag så där sket sig den tanken. haha. blev tyvärr inga bilder från igår så det kan jag inte bjuda på. vet inte riktigt vad jag ska skriva mer just nu, helt tomt i huvudet. tänkte ladda ner någon bra film, någon som har något bra tips till mig? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0