12 december

Kom hem för cirka två timmar sen. Vid ett-tiden så hade jag körning på körskolan sen när jag var klar där så stack jag och mamma till väla för att leta efter julklappar. Jag lyckades hitta till pappa och mamma hittade till två stycken till mig ;) hehe ! Som jag "absolut inte" vet vad det är för ngt ;) hon vill egentligen att det alltid ska va hemligt osv men så såg jag två saker jag verkligen ville ha så därför fick det bli julklappar ;) kmr bli snyyyygg på nyår om fötterna iaf och även snygg accessoar ;) hehe. sen när vi var färdiga där så ordnade vi med lite andra saker sen när vi kom hem åt vi världens godaste pasta med krämig sås med räkor i, min favvis !

Ligger i soffan nu och tittar på lite tv med mamma och pappa. Ska se "den som dräper" som börjar nu på TV4 och som är sååå jäkla bra. En riktigt spännande serie för er som inte har sett den. Är lite deppig idag med så lär lägga mig i tid. man kan ju ha såna dagar med, okej lite anledningar nu med men ändå! vi hörs mina fina läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0