14 december

Spenderade som sagt nästan hela min dag på Ängelholms sjukhus pga att pappa skulle opereras. själva operationen tog bara 50 min men sen är det ju alla procedurer innan och efter som tar den längsta tiden. Som tur var så var Emma i Ängelholm så vid lunch-tid så kom hon och hämtade mig på sjukhuset också åkte vi in till centrum och åt lite gott och tittade lite bland några butiker där. sen körde hon mig tillbaka och så blev det ännu mer väntan på lilla pappa. men allting gick bra och han hade fått rejält med smärtstillande och lite annat så han babblade på som aldrig förr, nästan som när någon fylletradar ;) haha. men så körde jag då oss hem och så köpte vi med oss pizza för varken han eller jag orkade laga någon mat. sen har det bara blivit att sofforna har varit våra bästa vänner och kommer vara så resten av kvällen också. när mamma kommer hem så tänker jag tvinga henne att ge mig lite massage, känner att jag skulle behöva det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0