15 december

kom nyss hem efter att ha varit iväg på lite ärenden med lilla skadade pappa. blev först djuraffären på väla sen ner till stan för att fixa en julklapp sen avslutade vi på coop för att handla frimärken. sen när vi kom hem så hjälptes vi åt att laga mat och det fick bli flygande jacob. (obs! utan bananer i ena hörnan där jag kan ta. klarar inte varma bananer). pappa tycker att jag är så fruktansvärt dålig i köket, vilket jag visserligen är men försöker intala mig själv att jag är bra ;), men så han ville att jag skulle hjälpa till lite i köket idag så att han kunde visa hur man kunde göra den måltiden. men inte konstigt att jag är dålig i köket? här hemma är det jämt och ständigt mamma eller pappa som lagar mat, utan att klaga eller någonting och träffar jag simon så får jag typ inte göra någon mat, eller jo får typ skala potatis. kul att man litar på min matkunskap? haha

aja, sitter i soffan och väntar på att mamma ska sluta på sitt jobb (klockan åtta) och när hon kommer hem så ska vi äta den maten. tror ni det kommer att bli gott? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0