15 december

jag har ett litet dilemma som jag hoppades kunna få hjälp av från er sida. det är såhär att på lördag så har jag blivit bjuden på julbord som +1 och då kommer nu frågan till er; vad ska man ha på sig? vad tycker ni? man vill ju inte överdriva med allt, men ändå inte vara bara vardagligt klädd. så vad tycker ni att man kan ha? 

alt. 1: svarta byxor, någon fin topp, en kavaj och ett par klackar
alt. 2: någon klänning/tunika med kavaj och strumpbyxor med klackar
alt. 3: ett par byxor och en skjorta, med ett par klackar

och sen när ni svarat på det, så svara samtidigt på om ni tycker att jag ska ha uppsatt hår eller nersläppt, rakt eller lockigt. 

givetvis får ni komma med egna förslag också.


Kommentarer
Postat av: anna

jag tycker nog att du ska satsa på alt. 1 och sen ha lockigt hår till det med lite sotade ögon :-D

2011-12-15 @ 14:26:04
Postat av: Amanda

Alternativ 2 med uppsatt hår!! Absolut:D

2011-12-15 @ 15:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0