2 december

godmorgon på er. Fy vad dåligt jag har sovit inatt, sista gången jag tittade på klockan så visade hon fem och när Simons alarm ringde så var hon halv sju och har inte kunnat somna om efter det. Har alltså sovit ca 1,5 timme om inte ännu mindre och är typ trött men ändå inte just nu. skitjobbigt är det. vet inte om jag ska ge upp att försöka sova och istället snart gå ner och göra lite frukost.

Eller nej det ska jag inte! en liten söt Frida (Simons hund) hoppade precis upp hos mig och ville gosa lite såhär på morgonen så då stannar jag mer än gärna kvar i sängen och myser lite :) hon är så jäkla go, vill alltid ligga under täcket som en riktig människa och snart kommer hon lägga sig på rygg så att man ska klappa henne och hålla om henne. för ett tag sen när hon sov med mig och Simon så somnade hon tätt intill mig, under täcket på rygg dessutom så då höll jag liksom handen på hennes mage. Och gissa hur vi vaknade? Jo på exakt samma sätt! Haha hon är sååå go !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0