2 december

amen kom aldrig det andra långa inlägget upp som jag skrev tidigare? irriterad jag blir !!

Iallafall, nu sitter jag nere i köket hemma hos familjen sjöstrand och det är bara jag och deras hund hemma. Äter lite frukost nu sen går vi nog upp och myser lite i Simons säng och tittar på lite tv :) senare blir det körskolan och sen blir det att hjälpa Simon hela eftermiddagen/kvällen eftersom han flyttar idag!

Bjuder på en bild från lite tidigare då Frida kröp upp i sängen till mig :)

Btw. Jag har sovit 1,5 timme inatt. Fattar ni hur lite det är?? Sååå trött jag kommer vara ikväll istället. Men har inte kunnat sova alls inatt och vill inte somna om nu för då lär jag aldrig kunna somna ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0